Tempu di Lettura: 3 minuti
(Last letteratura On: 27/08/2021)

Europe hè bona in i siti Unesco, mondo chì siducia milioni di i turisti. Ci hè una varietà di straneru da vede - da monumenti architetturali è culturali à meraviglie naturali di u Vechju Cuntinente.

Cù tanti lochi à sceglie da, si pò esse difficiule per un viaghjatore à fà una dicisioni riguardu a destinazione. À aiutà vi sceglie chi siti Unesco, mondo in Auropa à vede prima, avemu compilatu una lista breve:

 

UNESCO le Monde Sites e in France

Certi di i più incù i siti Unesco, mondo in France prividia prudigi, comu lu Versailles. Hè a residenza reale più famosa è splendente di Francia. Un altru bellu locu di mintuvà hè la Chiesa, abbazia di Saint-Savin-sur-Gartempe. Hè una ghjesgia Romanesque da a Poitou u 9 u seculu, novu Aquitaine.

Per viaggiatura ca amuri à vede uggetti religiosi, ci hè dinù a cattedrale, Chartres. Questu Rumanu Cattedrale cattolica data di u XIIImu seculu, è vi pò truvà lu in a sud ovest di Parigi. finalmenti, ci hè Mont Saint Michel è u so SCIACCA. Hè un 'isula incù e furtificazioni strategicu dater 8 AD, cù un munasteru cum'è u so struttura principali.

Parigi à Lione Treni Highspeed

Paris à Trains Strasbourg

Luxembourg a Trains Strasbourg

Nancy à Trains Strasbourg

Basel à Trains Strasbourg

 

 

UNESCO le Monde Sites e in italia

Italy hè piena di i siti Unesco, mondo, tantu avemu Mulateri Di L'mintuvà certi di i sò più bè cunnisciutu-. A nostra prima tappa hè a lochi archiulogicu di Pompei, Erculanu, è Torre Annunziata. U so significatu si trova in u fattu ch'elli sò l 'antichi scanzari di i paesi chì eranu stati intarrati in l' eruzzioni di Mt. ua in 79 AD. Ci hè dinù Castel Del Monte, un casteddu Olt da u 13 u seculu. Siccomu si mischia a nfruenzi di European Cistercian gòticu e Muslim architettura, hè una vista passiunente.

UNESCO World Heritage sites in Italy

 

Esiste, Also Italy hè la casa di Piazza Del Duomo in Pisa, u famosu Siena. finalmenti, ci sò i storica centri di i dui principali cità di, Firenze, è Roma. in Firenze, strutturi ca rapprisenta lu stile, architettura, Renaissance sò un ci vole-vede. Ùn c'avemu la galerie, Basilica di Santa Croce, e la cattedrale, Florence. in Rome, avete à scopra u centru di l 'Imperu Rumanu è u mondu cattolicu incù un vastu numeru di munumenti è i siti culturale.

Florence à Trains Pisa

Florence à Trains Rome

Bari à Trains Florence

Salerno à Trains Florence

Alemagna

Aachen Cathedral In Germany

 

Germania, hè un paese di casteddi, cattidrali, e àutri siti maravigghiusu Unesco, mondo. A cattedrale di Aquisgrana hè u locu di sepultura di Carlumagnu è a prima struttura à volta custruita da l'antichità. U puntu di riferimento più pupulare in Germania ci hè un'altra cattedrale, questu unu in Colonia. Si pigliò parechji seculi fà custruisce principianu da 1248. Esiste, e fruntiere di l'Imperu Rumanu meritanu ancu una visita. Ognunu deve vede Paolo Wall e Antonine Wall, chi stati custruitu in 122 AD e 142 AD, rispittivamenti.

Venda Upper Middle Valley Rhine si puderà esse un pò sminticà spirienza. Stu regione hè in casa di una grossa numaru di castelli e cità storicu. finalmenti, ci hè Wurzburg Residence cù i giardini, Corti è Square Residence. Hè unu di i libri i palazzi in Germany, un gran esempiu di stile Rococo.

Chisti sunnu un pocu di parechji maravigghiusa siti Unesco, mondo in Europe. Cù i nostri suggerimenti, Ùn vi ponu andà di male assestu di u vostru viaghju. Pudete lompi issi loci da furmà da parechji grandi villes European.

Berlin à Trains Aachen

Frankfurt a Trains Colonia

Dresden à Trains Colonia

Aquisgrana à Trains Colonia

 

Pronti à scopra chi l 'Europa hà a porghju? Piglià a vostra visita à incù i siti Unesco, mondo e riservate u vostru bigliettu di trenu oghje!

 

 

Vulete incrustà u nostru blog post in u vostru situ, vi ponu o piglià u nostru poze è testu è ghjustu nni dugnu carta cun una lea à st'articulu bloggu, o vi cliccà quì:https://iframely.com/embed/https%3A%2F%2Fwww.saveatrain.com%2Fblog%2Funesco-world-heritage-sites-europe%2F%3Flang%3Dco– (Libru falà un pocu à vede u Code Lettore)